Obecne działania

Każdy dzień to inna historia – Amica rusza z nową kampanią wizerunkową

Czy ponad 70 lat doświadczenia to dużo? Na pewno wystarczająco, żeby poznać, jak zmieniają się oczekiwania konsumentów względem sprzętu AGD. Wiedza zdobyta dzięki doświadczeniu oraz szeroko zakrojonym badaniom społecznym, w tym obserwacji uczestniczącej, i pogłębionym analizom, przysłużyła się twórcom nowej strategii komunikacji marki Amica oraz startującej kampanii reklamowej. »

AMICA FOR LIVING – NOWA ODSŁONA MARKI

Charakterystyczny prostokątny kształt logotypu Amica uległ delikatnemu zaokrągleniu oraz wzbogacono go hasłem „for living” – oto najbardziej zauważalne wizualne zmiany, jakie zaszły w znaku największego polskiego producenta dużego i małego AGD.  »

Zaprasowani? Czas na nową pralkę z funkcją SteamTouch

Kampania „Zaprasowani?” zaprezentowała klientom nową linię pralek Dream Wash z systemem prania parowego SteamTouch. Dzięki tej funkcji, nowe urządzenia zapewniają pranie z widocznie mniejszą ilością zagnieceń, co znacznie skraca czas prasowania.  »