Działalność


Każdy dzień to inna historia – Amica rusza z nową kampanią wizerunkową

Czy ponad 70 lat doświadczenia to dużo? Na pewno wystarczająco, żeby poznać, jak zmieniają się oczekiwania konsumentów względem sprzętu AGD. Wiedza zdobyta dzięki doświadczeniu oraz szeroko zakrojonym badaniom społecznym, w tym obserwacji uczestniczącej, i pogłębionym analizom, przysłużyła się twórcom nowej strategii komunikacji marki Amica oraz startującej kampanii reklamowej.

Czy ponad 70 lat doświadczenia to dużo? Na pewno wystarczająco, żeby poznać, jak zmieniają się oczekiwania konsumentów względem sprzętu AGD. Wiedza zdobyta dzięki doświadczeniu oraz szeroko zakrojonym badaniom społecznym, w tym obserwacji uczestniczącej, i pogłębionym analizom, przysłużyła się twórcom nowej strategii komunikacji marki Amica oraz startującej kampanii reklamowej. czytaj więcej »

AMICA FOR LIVING – NOWA ODSŁONA MARKI

Charakterystyczny prostokątny kształt logotypu Amica uległ delikatnemu zaokrągleniu oraz wzbogacono go hasłem „for living” – oto najbardziej zauważalne wizualne zmiany, jakie zaszły w znaku największego polskiego producenta dużego i małego AGD. 

Charakterystyczny prostokątny kształt logotypu Amica uległ delikatnemu zaokrągleniu oraz wzbogacono go hasłem „for living” – oto najbardziej zauważalne wizualne zmiany, jakie zaszły w znaku największego polskiego producenta dużego i małego AGD.  czytaj więcej »

Poznaj nowoczesną linię Amica IN. i funkcjonalną linię Amica INTEGRA

Funkcjonalność, nowoczesność i design. Te słowa najlepiej opisują dwie linie produktów grzejnych marki Amica. Kampania urządzeń do zabudowy linii Amica IN. i Amica INTEGRA przypadła na okres od września 2017 do stycznia 2018.

Funkcjonalność, nowoczesność i design. Te słowa najlepiej opisują dwie linie produktów grzejnych marki Amica. Kampania urządzeń do zabudowy linii Amica IN. i Amica INTEGRA przypadła na okres od września 2017 do stycznia 2018. czytaj więcej »

Galeria zdjęć

zobacz więcej zdjęć »


Filmy

zobacz więcej filmów »