Małe AGD domowe, a wśród nich zwłaszcza blendery kielichowe oraz wyciskarki wolnoobrotowe to dynamicznie rozwijająca się kategoria sprzętu do użytku domowego. Amica, mając na uwadze rosnące zainteresowanie urządzeniami tego typu, ruszyła pełną parą z jesienną kampanią sprzętu.
„Dodaj sobie mocy przed zimą” to hasło przewodnie, które promowało listopadową kampanię małego AGD Amiki. Tym razem w centrum zainteresowania jest odporność, o którą warto zadbać szczególnie w okresie jesienno-zimowym. Firma oferuje bowiem prosty i szybki sposób na codzienną porcję zdrowia w postaci pysznych soków i smoothie wykonanych przy pomocy blenderów i wyciskarek Amica. Technologia zastosowana w produktach pozwala na zachowanie pełni składników odżywczych. Dzięki Amice dbanie o zdrowie staje się łatwiejsze.
W ramach działań promocyjnych przygotowane zostały dwa nowe landing page, a także kampania displayowa z zastosowaniem różnych formatów i narzędzi. Wsparto je artykułami w prasie oraz działaniami z zakresu Social Media w kilku kanałach. Na potrzeby kampanii zaangażowano także blogerów, którzy otrzymali produkty do przetestowana i zrecenzowania na swoich blogach.
« wróć do listy