Działalność


Intrygująca jak INTEGRA. Inspirująca jak IN.


Dwie linie wzornicze, dwa synonimy jakości, klasy i doskonałego designu - Amica IN. oraz INTEGRA to główne bohaterki jesiennej kampanii reklamowej marki Amica. Każda z nich odpowiada na różne potrzeby konsumentów, intrygując oraz inspirując do podejmowania kulinarnych wyzwań.

Celem naszych działań była prezentacja dwóch różnych linii wysokiej jakości sprzętów kuchennych do zabudowy wyróżniających się zarówno zaawansowaną technologią, jak i eleganckim designem. Bohaterowie kampanii, czyli piekarniki z linii: IN. oraz INTEGRA, pojawiły się m.in. w TV, internecie, prasie, mediach społecznościowych oraz materiałach dostępnych w punktach sprzedaży.

Promocja sprzętów z linii IN. skupiła się na podkreśleniu wysokiej estetyki wykonania oraz inteligentnych i innowacyjnych rozwiązań. W urządzeniach z linii INTEGRA szczególny nacisk położyliśmy na dopracowany design i użyteczne technologie odpowiadające potrzebom naszych konsumentów. Jednym z filarów komunikacji była także funkcjonalność piekarników, umożliwiająca uzyskanie idealnych efektów kulinarnych.

Kampania wprowadziła sporo nowości. Użytkownikom zaprezentowano landing page linii INTEGRA, odświeżono także stronę linii Amica IN. Jednocześnie nową odsłonę zyskała podstrona piekarników. Można tam znaleźć zestawienie obu linii objętych kampanią, jako najbardziej reprezentatywnych w kategorii piekarniki do zabudowy marki Amica. Teraz użytkownik po krótkim wstępie może wybrać odpowiednią ścieżkę – linię wzorniczą dla siebie.

Na emisję spotów reklamowych wybraliśmy najlepszy czas antenowy w największych stacjach telewizyjnych: TVP, Polsat i TVN oraz w wybranych kanałach tematycznych: TLC, Discovery Science i Discovery Historia. Reklamy wyemitowano również przed seansami filmowymi w sieciach kin Multikino oraz Cinema City. Warto wspomnieć, że wybrane sprzęty Amica zagościły na ekranach telewizorów osób oglądających program kulinarny MasterChef, którego po raz kolejny zostaliśmy sponsorem. O naszych urządzeniach grzejnych można było także przeczytać na łamach prasy podejmującej m.in. tematy urządzania domu, designu czy gotowania.

Działania telewizyjne i prasowe wsparliśmy silną obecnością w internecie. Kampania objęła bowiem promocję na najważniejszych portalach internetowych: wp.pl, onet.pl, gazeta.pl. Spoty naszych piekarników można było obejrzeć na VOD i YouTube. W trakcie działań wykorzystaliśmy także możliwości mobilnego internetu i social media (m.in. dzięki współpracy z popularnymi blogerami).

Mówiąc o kampanii, warto wspomnieć o akcji promocyjnej „Pieniądze lubią wracać”. Jej rozbudowany, dwuetapowy charakter oraz możliwość podzielenia się zniżkami ze znajomymi sprawiła, że użytkownicy, chętnie korzystali z oferowanych możliwości. W pierwszym etapie należało zakupić piekarnik i płytę, a następnie zarejestrować sprzęt na dedykowanej stronie, by otrzymać kartę z kodem rabatowym oraz zwrot w wysokości 250 zł. W drugim etapie należało podarować komuś kartę z kodem. Obdarowany, jeśli decydował się na zakup, otrzymywał 10% zwrotu kosztu sprzętu, a obdarowujący – kolejne 100 zł, co w sumie dawało 350 zł zwrotu przy zakupie piekarnika i płyty. Duża atrakcyjność promocji i możliwość dzielenia się zniżkami z bliskimi zaważyła na jej popularności wśród konsumentów.

 

« wróć do listy

Galeria zdjęć

zobacz więcej zdjęć »


Filmy

zobacz więcej filmów »