Działalność


Świeżość jak z ogrodu. 3 x dłużej! Nowe lodówki Amica

Letnia kampania lodówek z linii Vit Line wprowadziła powiew świeżości nie tylko na rynku sprzętu AGD, ale również do domów użytkowników nowych lodówek marki Amica. Zastosowanie nowych funkcji pozwalających na wydłużenie świeżości produktów odpowiada na ciągle rosnące wymagania klientów.

 

Letnia kampania lodówek z linii Vit Line wprowadziła powiew świeżości nie tylko na rynku sprzętu AGD, ale również do domów użytkowników nowych lodówek marki Amica. Zastosowanie nowych funkcji pozwalających na wydłużenie świeżości produktów odpowiada na ciągle rosnące wymagania klientów.   czytaj więcej »

Zaprasowani? Czas na nową pralkę z funkcją SteamTouch

Kampania „Zaprasowani?” zaprezentowała klientom nową linię pralek Dream Wash z systemem prania parowego SteamTouch. Dzięki tej funkcji, nowe urządzenia zapewniają pranie z widocznie mniejszą ilością zagnieceń, co znacznie skraca czas prasowania. 

Kampania „Zaprasowani?” zaprezentowała klientom nową linię pralek Dream Wash z systemem prania parowego SteamTouch. Dzięki tej funkcji, nowe urządzenia zapewniają pranie z widocznie mniejszą ilością zagnieceń, co znacznie skraca czas prasowania.  czytaj więcej »

Intrygująca jak INTEGRA. Inspirująca jak IN.

Dwie linie wzornicze, dwa synonimy jakości, klasy i doskonałego designu - Amica IN. oraz INTEGRA to główne bohaterki jesiennej kampanii reklamowej marki Amica. Każda z nich odpowiada na różne potrzeby konsumentów, intrygując oraz inspirując do podejmowania kulinarnych wyzwań.

Dwie linie wzornicze, dwa synonimy jakości, klasy i doskonałego designu - Amica IN. oraz INTEGRA to główne bohaterki jesiennej kampanii reklamowej marki Amica. Każda z nich odpowiada na różne potrzeby konsumentów, intrygując oraz inspirując do podejmowania kulinarnych wyzwań. czytaj więcej »

Galeria zdjęć

zobacz więcej zdjęć »


Filmy

zobacz więcej filmów »