Kim jesteśmy


Amica Handel i Marketing to spółka powołana w celu koordynacji działań marketingowych i budowania wartości marki Amica.

W obszarze naszych działań znajdują się opracowanie i przeprowadzanie kompleksowego procesu badań marketingowych. Na ich podstawie tworzymy strategie wprowadzania i promocji produktów. Zajmujemy się także organizacją kampanii promocyjnych w mediach oraz działaniami z obszaru public relations.

Marketing

Z upływem lat Amica wypracowała wizerunek silnej, solidnej marki cenionej zarówno w Polsce, jak i na świecie. Świadczą o tym liczne nagrody oraz zaufanie, jakim darzą Amikę konsumenci.

 

Product
Management

Z myślą o klientach Amica projektuje coraz bardziej zaawansowane technologicznie produkty, tak by codzienne obowiązki domowe stały się nie tylko łatwiejsze, ale i przyjemniejsze. Wprowadzane na rynek urządzenia Amiki cechuje najwyższa jakość wykonania oraz efektywność energetyczna.

 

Sprzedaż

Produkty Amiki gotują, pieką, chłodzą, zmywają i piorą w milionach domów w Polsce, a także w ponad 40 krajach świata. Urządzenia dostępne są zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. O sukcesie marki może zaświadczyć również fakt, że co druga kuchnia sprzedawana na polskim rynku, to kuchnia marki Amica. 

Nasze działania

Intrygująca jak INTEGRA. Inspirująca jak IN.

Dwie linie wzornicze, dwa synonimy jakości, klasy i doskonałego designu - Amica IN. oraz INTEGRA to główne bohaterki jesiennej kampanii reklamowej marki Amica. Każda z nich odpowiada na różne potrzeby konsumentów, intrygując oraz inspirując do podejmowania kulinarnych wyzwań. »

Wyjątkowe razem, jak i osobno

Wyjątkowość nowych produktów to nie tylko ich niezaprzeczalna jakość. Ty razem użytkownik może dowolnie skomponować zestaw lub pojedynczy produkt w zależności od swoich potrzeb. Decyzja, czy ma to być osobna zamrażarka, chłodziarka, czy dowolne zestawienie dwóch wymienionych wyżej urządzeń, należy do użytkownika. Dzięki temu Amica wychodzi naprzeciw rosnącym potrzebom klientów. Tę unikalną możliwość konfiguracji komunikowano w ramach całej kampanii. »