Kim jesteśmy


Amica Handel i Marketing to spółka powołana w celu koordynacji działań marketingowych i budowania wartości marki Amica.

W obszarze naszych działań znajdują się opracowanie i przeprowadzanie kompleksowego procesu badań marketingowych. Na ich podstawie tworzymy strategie wprowadzania i promocji produktów. Zajmujemy się także organizacją kampanii promocyjnych w mediach oraz działaniami z obszaru public relations.

Marketing

Z upływem lat Amica wypracowała wizerunek silnej, solidnej marki cenionej zarówno w Polsce, jak i na świecie. Świadczą o tym liczne nagrody oraz zaufanie, jakim darzą Amikę konsumenci.

 

Product
Management

Z myślą o klientach Amica projektuje coraz bardziej zaawansowane technologicznie produkty, tak by codzienne obowiązki domowe stały się nie tylko łatwiejsze, ale i przyjemniejsze. Wprowadzane na rynek urządzenia Amiki cechuje najwyższa jakość wykonania oraz efektywność energetyczna.

 

Sprzedaż

Produkty Amiki gotują, pieką, chłodzą, zmywają i piorą w milionach domów w Polsce, a także w ponad 40 krajach świata. Urządzenia dostępne są zarówno w sklepach stacjonarnych, jak i internetowych. O sukcesie marki może zaświadczyć również fakt, że co druga kuchnia sprzedawana na polskim rynku, to kuchnia marki Amica. 

Nasze działania

Każdy dzień to inna historia – Amica rusza z nową kampanią wizerunkową

Czy ponad 70 lat doświadczenia to dużo? Na pewno wystarczająco, żeby poznać, jak zmieniają się oczekiwania konsumentów względem sprzętu AGD. Wiedza zdobyta dzięki doświadczeniu oraz szeroko zakrojonym badaniom społecznym, w tym obserwacji uczestniczącej, i pogłębionym analizom, przysłużyła się twórcom nowej strategii komunikacji marki Amica oraz startującej kampanii reklamowej. »

AMICA FOR LIVING – NOWA ODSŁONA MARKI

Charakterystyczny prostokątny kształt logotypu Amica uległ delikatnemu zaokrągleniu oraz wzbogacono go hasłem „for living” – oto najbardziej zauważalne wizualne zmiany, jakie zaszły w znaku największego polskiego producenta dużego i małego AGD.  »